så jävla glad !

ingenting, och då menar jag verkligen det, ingenting kan stoppa mig nu !dG
jag är så jävla glad. massa saker, orkar inte skriva allting, ^^
och det bästa av allt, det är att cornelia kommer hem imorgon, 3 jävla veckor av en stor saknad, kan det bli bättre ? fyfan vad saknad hon har vart, 2010 blir vårat år älskade vän, ingenting kan stoppa oss nu. kan knappt vänta tills du kommer hem, fyfan va om det nu, haha, men min blogg iof ;) så, JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ! så, nu är de bra :)
och på fredag bliré röjjjj med cornelia ! kommer bli grymt, kan knappt vänta. nu ska jag hjälpa syrran att göra mat iaf, strips och nå kött, vet inte vad det heter. sen blir det film med chips, godis och cola, jag är fet och lycklig ! =D aaaah, pussar.


kan knappt vänta tills du kommer hem.
oooohja, snygga är vi ! inget snack om saken lix ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0