sjuk, uuusch !

ååååh, fan tog jag den där grissjukesprutan för ? 40 graders feber, inte bra :(( menmen, hoppas jag blir bättre tills fredag iaf ! =D hihihiihihiihiiihihihihihi.
skulle åkt till jennie imorgon också, och vara där tills på söndag, men hon skulle tydligen bort , tröksomfan ! hon är så jääävla saknad.
drog till skolan iaf, trodde jag skulle orka det, åkte dit vid halv 10, la mig i en soffa och skulle vila, men somnade istället och vaknade vid 11, gick till matsalen och skulle äta, men det gick inget vidare. åkte hem sen vid 12, somna vid halv 1 och vaknade vid halv 9, så jag kommer inte kunna sova inatt iaf, haha. blir ingen skola imorgon, studiedag på fredag, grymt bra !
nu ska jag lägga mig och mysa och kolla på film, men först blir det att ta en cigg, inte bra, men snart är de slut på det. målet är att sluta 1 december, får la se hur det går...

orkar inte slänga in några bilder heller, syrrans dator. miin blogg suuuuger, kul va ? ;)

tre sanna ord:
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0