STACKARS LITEN

ååååh, tycker så jäkla synd om plutten, inte ens fyllda 2 år och ligger på sjukhuset med båda benen gipsade, lär inte vara kul. var upp till han igår på sjukhuset och hälsade på, märks värkligen att han hatar det. har aldrig sett han vara så trött och arg. han bröt lårbenet eller lårbenshalsen för nån dag sen på dagis, och nu ska han ha gipset på i 4 - 6 veckor, får hoppas att lillen får komma hem till julafton iaf. hoppas du blir bra snart william, moster tänker på dig.

sitter hemma hos syster min nu, ska vänta tills niklas kommer hem så får han skjutsa hem mig, finns ingenting att göra här endå, haha. idag skulle jag ha träffat en grymt saknad mimmi också, men den planen sket sig ju, för mamma är med pappa och jobbar, så ingen kan köra mig in till sten och hem sen :/ får väl försöka träffa henne innan hon åker tillbaks till stockholm iaf ! =D
och hoppas jag får som jag vill nu :D blir det som jag tänkt, så drar nog jag och syrran utomland i 2 veckor i februari, hoppashoppashoppas jaja, nog om det. nu ska jag ringa niklas och kolla när han är hemma (:
puss



krya på dig lillskit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0