snart julafton

hejsan =)

tiden går sjukt fort, kan knappt fatta att det snart är julafton liksom, bara 4 dagar kvar ? helt sjukt... och jag vet inte ens vad fasen jag ska önska mig i julklapp, önskat mig en parfym och plattång, vad mer vill/behöver jag ha ? jaja, mamma får väll välja, även fast man vet att det blir nå skit man inte ens vill ha, haha, fast en till kryssning skulle inte sitta fel (aa jaja, slut skrivit om de nu iaf.

var och hälsade på william idag igen, han var mkt piggare nu än sist jag var där, bättre humör man han har blivit nå sjukt busig, haha. och imorgon får han antagligen komma hem, hoppashoppas ! hur tomt som helst när man är hos syrran och det inte finns nån liten skitunge som springer runt och härjar, kommer han iof inte göra på några veckor pga att han är gipsad från naveln och neråt, men det kommer absolut inte vara lika tomt iaf, att en sån liten plutt, kan synas och höras så mkt. haha.

nu blir det att kika lite på tv =D

peace / cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0