oooh, ^^

tjofanhejhallå, allt bra ? (:
drog till skolan idag, när man kommer dit så var både SO:n och idrotten inställd, så då hade jag inga lektioner kvar att gå på, så ringde mor min, bad henne komma och hämta mig, så gjorde hon de. sen hämtade vi upp lillebror vid tandläkarn, sen åkte vi hem. jag skulle käka men fanns bara äcklig mat hemma, så drog med malin och sabina till stan så drog vi och sola, mkt skönt ! ^^ brun och fin, vem vill inte va de lixom ? ;) haha. jaja. sen efter solningen drog jag till soc, snacka om massa skit jag inte orkar dra upp här, men iaf. var där till 4, sen drog jag ner på stan och vänta på att mamma och pappa kunde hämta mig, och dem var sega som fan. och nu sitter jag här (: försöker få tag i cornelia, har fan skickat 10000 sms, eller a, nästan iaf (aa
CORNELIA RING MIG NÄR DU SER DETHÄR!!!!!!!!!

hoppas iaf att jag får sova hos micaela inatt för mor min, hon har lite damp för jag inte drog till skolan i tid, men hon kan bajsa på sig, bättre sent än aldrig vafan ! -.-

nu ska jag dra och fjäska för mor min (:
haha, får väl se hur det går... hoppas hoppas, för min micaela är saknad ! :((


tjaaaafan, jag är brun.



jag blir så jävla glad när jag ser den här
bilden, alla minnen vi har kommer upp.
jag saknar oss min vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0