KALLT SOM FAN

ja, det kan man då lungt säga att det är, fyfan asså.
just nu är min kära vän cornelia i brasilien, och blir där i tre veckor, det är då fan inte bra !
jag sitter hos syrran i sundborn, och det är svin kallt ute. medans cornelia antagligen ligger på en strand i brasilien och solar sig brun som en pepparkaka. hon kommer vara en pepparkaka när hon kommer hem, och jag kommer vara en jävla blekfis ! fyfan asså. så vad ska jag göra, sola solarium varje dag tills hon kommer hem och bli brun och fin som cornelia kommer vara, eller lägga pengarna på julklappar till mina 10 syskon ? haha, svårt val, eller inte.
jaja, nu ska jag ut med syrrans hundar, hennes kille är och jobbar, och syrran är på sjukhuset med lilla w som har gips typ på hela kroppen. fyfan, stackarn ! :(


kom hem nu förfan !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0