inte på humör just nu

blir så jävla sur när ingenting går som jag vill, hade bestämt nu i en vecka att jag skulle åka till jennie idag, och vara hos henne tills på onsdag, träffar henne bara en gång om året, eftersom att hon inte bor i falun och det är rätt långt till henne så blir svårt att få ihop tiden, sen när vi ska åka så tänker tydligen inte pappa skjutsa mig ? :S ja, dum i huvet är vad han är ! så är riiiktigt jävla förbannad just nu, och nis ak vara glada att ni inte är i närheten av mig just nu iaf. funderar på någonting jag kan göra så inte pappa kan åka till jobbet inatt, han sabba mina planer, så ´å kan jag förstöra hans. tog ju bilnycklarna för han, men dem fick han ju tag i ! jaja, så kan de vara. annars kan man alltid förstöra för han nån annan dag (:

men skit samma, nu ska jag sova !
nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0