ingen rubrik

klockan bara rinner iväg känns det som, jag är inte ett dugg trött, men tänkte väl gå och lägga mig om en stund och se om jag somnar, blir ju väldigt tidigt jag lägger mig, eller tidigt och tidigt, jag brukar inte somna förens halv 3 annars, så de märks väl om det bara blir att ligga i sängen och kolla upp i taket, haha. fattar inte varför jag inte kan sova på kvällarna, sjukt drygt ! så orkar man inte upp till skolan dagen efter heller, märks iaf om jag kan somna ikväll (:
ska kika runt lite tillpå internet, sen ut och ta en kvällscigg sen, sova, eller försöka ! ahah. märks om det kanske blir nått nattinlägg ;)
OCH KAN SNÖN TA OCH KOMMA SNART ELLER ? FÅR DAMP PÅ ALLT ÄCKEL REGN, USCH & FYFAN !


men vart ahr du handen carl ? ;oo ahah !
förra året vid gammelgården i svärdsjö med
alla andra 7or, folket är saknade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0