I SKOLAN

tjabbatjenahallå !

sitter i skolan nu, funderar på att åka hem eller nå, orkar inte vara kvar här. och eftersom att jag endå inte kan ändra nått betyg i ett enda ämne spelar det ju ingen roll om jag är kvar i skolan nu sista veckan, så det är skitsamma känns det som iaf.

cornelia har åkt till brasilien och blir borta i tre veckor, fyfan "/ vad ska man nu hitta på i tre jävla veckos liksom ? hon ska iaf få igen ^^ haha, (aa
hon har vart borta i en jävla dag, och jag saknar henne redan, så hur ska jag klara tre hela veckor ? -.- aja, det löser sig får vi hoppas.

nu ska jag kolla buss hem och försöka få tag i micaela, för hon ska tydligen vara påväg till stan tror jag =D så de blir väl kanske att träffa henne får man hoppas. hihi.



KOM HEM NU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0