hiss & diss

ja, tänkte väl köra en liten hiss/diss lista nu, inget bättre för mig endå. haha ^^


HISSAR:


Escada Ocean Lounge,
finns ingen parfym
som luktar godare än denna !
finns fan inte ord för den asså,
här ska jag ha i julklapp,
det har jag bestämt ! ;) Tack mammii (:


The - Vanilj,
så jäääkla gott the alltså !
finns alldtid hemma,
och det går åt så
länge jag är hemma vill jag lova ! :)


Julkalendern 2009,
åååh, man kan inget
annat än att älska den !
den är grym,
me like ! ^^

DISSAR:


Mörker,
jag verkligen hatar mörker,
finns nog fan inte ord för hur
mkt jag hatar det ! speciellt
när man går på vägar och
det inte finnns nån jävla
vägbelysning ! usch....


Regn,
VART FAN ÄR SNÖN ?
Det är 8 december och
det är inte en enda
jäkla snöflinga på marken.
FYFAN !
Men regn, ja det kan det
komma när fan som helst,
åt helvete emd regn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0