godnatt

hejsan.

jag är grymt trött, funderar på att gå och försöka sova, har iaf börjat kunna lägga mig tidigare än vad jag brukar, vanligtvis somnar jag aldrig före halv 3 på natten, och då är det sjukt jobbigt att komma upp på morgen, så blir oftast att jag total ignonerar mamma när hon försöker väcka mig, ligger kvar i sängen och somnar om, och vaknar framåt 4 på eftermiddagen istället. men de har iaf börjat blivit ändring på de, plus i kanten åt mig :)
haha. nej nu ska jag logga ur msn, bdb, och allt annat skit jag är inne på och försöka sova istället.
blir nog cornelia imorgon och vara med henne och prata igenom rätt mkt, jaja.
NattiNatti ^^



en lite smått gammal bild på mig har ni här.
saknar mitt långa och fina hår ! funderar på att sätta i löshår ? ^^
och ja, jag har smink på mig där.
en oseriös och ful bild när linnéa ville se mig i raklugg och smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0