godmorgon (:

eller något sånt, haha. vaknade typ för 20 min sen, mamma hade försökt väcka mig flera gånger med jag hade tydligen inte vaknat, har iaf sjukt bråtttom nu för bussen går till skolan om 10 min, fyfan ! aja, har iaf bara en lektion kvar när jag kommer till skolan, idrott. sen blir det att ta bussen hem, skulle egentligen ha solat idag också, men de får vi ta imorgon (: kanske jag får med mig syrran också ^^ nu lär jag springa till bussen.
puss




jag fattar inte vadfan du håller på med ? du säger att du saknar tiden vi umgicks, tiden det var vi 2, att du vill ha tillbaka oss, endå skiter du bara i det hela tiden ? det går fan inte att bestämma nått med dig, för det enda du gör är att ljuga endå, vem fan har du blivit ? du hittar jämt på nå dåliga bortförklaringar, att du har blivit sjuk, att du ska vara barnvakt, att du inte får hitta på något, endå kan man se dig med en annan ? vi bor i liksom i en liten jävla by, man får reda på allt. du kommer ingenstans med dina lögner. men jag hoppas du har gjort ditt val nu, och att du är nöjd över det.
du är iaf saknad.


ni är de vackraste
jag har. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0