duktig flicka

ja, det är fan vad jag är ! har vart på alla lektioner idag, inte frånvaro på en enda lektion. riktigt bra, annars brukar det vara en halv lektion varje dag jag är på, så nu börjar allt fungera med skolan igen, få la hoppas att de håller i sig :)
har iaf engelska nu, och ska skriva en saga på engelska, och jag fattar ingenting. vet inte vad den ska handla om, och jag måste bli klar med den idag ! bara för jag glömde mina engelskaböcker hemma. fyfan så drygt !
aja, jag slutar iaf om 10 min, så tror inte jag kommer så långt på sagan, det visar sig.

efter skolan ska jag iaf dra ner på stan och vänta på sanna och cornelia, så blir det att vara med dem litegrann, sanna är saknad, cornelia är saknad ! den här dagen har vart så sjukt bra än så länge, så har jag tur kanske jag får träffa min micaela sen ikväll också ^^






 
 
nån bild jag hitta på fannys skolanvändare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0