ALDRIG FÖR STOR (a

seriöst, jag kommer aldrig växa ifrån julkalendern och chokladkalendrar, man kan fan ALDRIG bli för stor för det, iaf inte jag, haha. det bästa som finns  ^^ mmmums !
bara jag som har blivit en nörd av årets julkalender eller ? så jävla kass, men endå så jävla bra. haha. känner mig som en treåring nu, men vafan, varför växa ifrån något man levt med i 14 år ? (aa
JAG KOMMER IAF AAAAALDRIG BLI FÖR STOR !
imorgon får jag öpnna ytterligare en lucka på min chokladkalender, jag längtar ^^ hihi.


haha, jag bara älskar den (:


somsagt, jag blir aldrig för stor för detta =D


känner att min uppdatering har vart rätt bra idag faktiskt, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0