ååååh, vafan håller du på med ?

jag får fan damp på dig asså, vad håller du på med ? du ljuger fan 24/7 , varför säger du itne bara som de är ? jag blir bara mer irriterad om du ljuger , skulle du tala sanning så fine , men att du ska sitta och ljuga hela jävla tiden ? är du verkligen sån jävla bra kompis ? kanske ska lyssna på vad alla andra säger , att jag ska lämna dig helt och skita i dig ? men det är inte så jävla lätt heller , en vänskap som hållt i 9 år är då fan inte så lätt att slänga bort , men hur många nya chanser vill du ha egentligen ? du gör endå inget annat än sårar ! kanske blir bättre om vi skiter i varandra , men du vägrar säga hur fan du vill ha det också. men är du verkligen sån bra bästavän ? vet inte vad jag ska tro längre. just nu vill jag bara att du försvinner , långt härifrån.
du vet vem du är.



http://www.youtube.com/watch?v=sPoaGN5aEt0&feature=related
sjukt bra låt, har lyssnat på den här hela jävla dagen !
tröttnar aldrig , mmmums !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0