- sjukt dålig uppdatering.

ja, men har inte suttit vid datorn så mkt på senaste tiden, har varken haft tid eller lust, och jag har verkligen försökt satsa på skolan, men nu har det gått helt åt helvete ! orkar inte skriva varför, sjukt långt och skriva.
veckan har vart grym iaf, har fått vart med min cornelia ganska mkt, och vi har haft grymt kul ! =D fyfan vad jag saknar när vi umgicks varje dag, du, jag och fanny, det är nått jag verkligen saknar, vart tog allt vägen ? :( jag saknar allt vi hade, vi kunde verkligen lita på varandra, vi satt nästan ihop, vi var som systrar, berättade allt för varandra, gjorde allt med varandra, det fanns ingenting vi inte gjorde ihop ! jag fattart inte varför jag bytte skola ? efter att jag bytte skola har vi glidit ifrån varandra totalt, fanny träffar man nästan aldrig längre, cornelia lite då och då, men hon ägnar mestadels av sin tid att vara med matte, jag vill ha tillbaka oss, ccf ! jag skulle kunna göra allt för att få det, vara med varandra direkt efter skolan, ligga och bara mysa och snacka på film, skratta så gott som hela tiden, och kunna gråta i varandras famnar. jag ska ha tillbaka oss, jag ger mig inte. <3

slänger in lite bilder på mig och cornelia innan jag drar (:
så här kul vill jag kunna ha varje dag, du fattar inte hur
saknad du är, älskade vän. i miss you :'(


                           tiden är saknad.


                älskade vän, du betyder mer än du tror (v


                                        jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0